יהודה הותקף באלימות ע"י שוטרים: "לא מאחל לאף אחד"

אתר קול חי 4 Comment on יהודה הותקף באלימות ע"י שוטרים: "לא מאחל לאף אחד"

יהודה, תושב ק"ס טוען כי הותקף אתמול באלימות קשה ע"י שוטרים, לאחר שנקלע במקרה להפגנה וביקש משוטר לדבר לאשתו ברגישות: "פתאום התנפלו עלי לא פחות מחמישה-שישה אנשים אלימים. אחד מסובב את היד לפה, השני לשם. מאחורה קיבלתי אגרופנים. הגב שלי חבול. לא ישנתי כל הלילה מרוב כאבים. הייתי בטרם. חייבים לשים לזה סוף"

צילום: שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עבריינים במדים: שוב מקרה חמור של תקיפה אלימה לכאורה מצד שוטרים כנגד אזרח. יהודה, תושב קרית ספר שוחח היום (רביעי) עם הרב משה בן לולו בתכנית "הפוך על הפוך" ושיתף באירוע הקשה אותו חווה אתמול לדבריו. "הייתה אתמול הפגנה כנגד חנות של טלפונים לא כשרים בקרית ספר", סיפר. "צעדתי שם ברחוב עם אשתי, בלי קשר בכלל להפגנה ומצאנו את עצמנו בטבורה של המהומה".

"פתאום אנחנו מוצאים את עצמו בתוך מהומה שאני עדיין לא מעכל", המשיך. "הגיעו קבוצה של יס"מ והתחילו לפזר אנשים באלימות נוראה. מה שצרם במיוחד זה שהיסמניקים דחפו אדם מבוגר לגרם מדרגות".

יהודה הוסיף וסיפר: "אשתי העירה לשוטרים 'מה אתם עושים', והם התחילו לצעוק עליה ולהשפיל אותה. ביקשתי מהם לדבר אליה בכבוד וברגישות. באותו רגע שאמרתי את זה התנפלו עלי לא פחות מחמישה-שישה אנשים אלימים, אין לי הגדרה אחרת. אחד מסובב את היד לפה, השני לשם. מאחורה קיבלתי אגרופנים. הגב שלי חבול. לא ישנתי כל הלילה מרוב כאבים. הייתי בטרם. אני לא אדם של כותרות ותקשורת, אבל חייבים לשים לזה סוף".

שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

הוא שיתף: "אני חושש לצאת מהבית שאראה שוטר. אני יודע שזה נשמע קלישאתי, אבל זה מה שאני מרגיש. למה שוטר שאמור להגן עלי ולשמור על הסדר – זה מה שאני אמור לחוש כלפי המוסד הזה שנקרא משטרה? אני לא מאחל את זה לאף אחד".

ממשטרת ישראל טרם נמסרה תגובה.

 

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: מדובר בעשרות רבות של אנשים שהפרו את הסדר הציבור תוך גרימת נזק. כוחות המשטרה שהוזעקו למקום פעלו על מנת להשיב את הסדר על כנו. המשטרה לא תאפשר הפרות סדר ותפעל לשימור מרקם החיים.

רק לפני ימים ספורים דיווחנו כאן ב'קול חי' על אירוע אלים אחר, בו עצרו שוטרים באלימות בחור מוגבל בן 30 שהתבקש על ידם להזדהות ולא הבין אותם כראוי. בנוסף, הם החזיקו בו במהלך כל השבת במגרש הרוסים ואף ביקשו במוצאי השבת להאריך את מעצרו. הצוות המטפל: "שיחת טלפון אחת לאחד האנשים המטפלים הייתה מונעת שבת שחורה וכאבים קשים של הבחור המיוחד שנעצר".

תגובות רבות לחשיפת 'קול חי'; "מקרה חמור; נטפל ביד קשה"

"יש פה מחדל חמור, המשטרה צריכה לעשות חשבון נפש"

ח"כ ינון אזולאי התייחס לחשיפת 'קול חי' בוועדת הכספים



4 תגובות

מיין תגובות
  1. 4

    כל זמן שהכותרת תהיה יהודי הותקף לא יהיה לזה סוף
    כי כשיש גזענות אין דמוקרטיה וכשאין דמוקרטיה אין זכויות למיעוט גם אם הוא יהודי

  2. 3

    אתם מכירים את תגובת המשטרה לכאלו מקרים ? (זה טקסט שלומדים אותו בקורס דוברים )
    מבירור בשטח עולה כי השוטרים חשו מאויימים ולכן השתמשו בכח פיזי מתון והדברים נבדקים על ידינו……..
    חחחחחחחח